Повернення товару належної якості протягом 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
товар не був у експлуатації;
збережені всі пломби та ярлики;
цілісність комплекту та упаковки не порушена;
збережений чек, який підтверджує оплату;
виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Повернення товару через службу кур'єрської доставки:
Узгодьте відправку
Зв'яжіться з нами для узгодження обміну/повернення - (067) 183 02 88. Менеджер дасть дані, куди відправляти товар.
Надішліть нам товар
Товар, що підлягає поверненню, підготуйте до відправки кур'єрською службою. Оплата за доставку товару здійснюється відправником (Покупцем).
Повідомте нам, що Ви здійснили повернення
Зв'яжіться з нами по телефону (067) 183 02 88. Повідомте номер експрес-накладної кур'єрської служби, та дані картки у разі повернення.
Очікуйте повернення грошей або обмін товару
Співробітник відділу якості оцінить товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати діагностики товару в умовах сервісного центру, уповноваженого виробником.
Обмін товару відбувається протягом 3 робочих днів з моменту отримання посилки складом.
Повернення грошей здійсюнється протягом 7 банківських днів на картку з моменту отримання посилки складом.